Nova sorpresa en el polèmic procés per estudiar el traçat de la sortida de la futura autovia de l'Aragó (A-68) fins al mar. Després que el ministre de Foment, José Blanco, tirés una galleda d'aigua freda sobre les aspiracions del Camp de Tarragona i de les Terres de l'Ebre d'aconseguir un traçat català de l'autovia amb el desdoblament de l'N-420 i l'eix de l'Ebre (C-12), ara ha arribat l'hora de la frustració a les comarques del nord de Castelló. Així, el govern de l'Estat ha respost a una pregunta parlamentària del diputat d'ICV al Congrés, Joan Herrera, tot afirmant que l'actual carretera N-232 es convertirà en autovia només fins a la Jana, a l'interior, i no fins a Vinaròs. «Tal com es temia, l'autovia A-68 no acabarà a Vinaròs, tal com seria raonable tenint en compte que aquesta aprofitarà el traçat de l'actual N-232, que sí que comença a la ciutat del Baix Maestrat», lamenta Iniciativa de Castelló en un comunicat. «Estan condemnant Vinaròs a la congestió i a l'alta sinistralitat», sentencien.
De la mateixa manera, la resposta del govern estatal afirma que s'han tingut en compte criteris tècnics, ambientals i socials, i que, quant al corredor que finalitza a Tarragona, l'Estat acordarà amb el govern català «la millor solució per connectar el delta de l'Ebre amb la xarxa viària de l'Estat». De fet, a la Jana és on també comença el tram fins al Perelló, en estudi, de la futura autovia de l'interior, l'autovia A-7.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.