Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Infraestructures i serveis
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Aconsellen als camioners que no passin per Esponellà i Crespià

La cruïlla de Melianta, ahir al migdia. Foto: R. E.

Uns indicadors instal·lats a la sortida de la variant de Banyoles cap a la carretera de Figueres per Melianta, Esponellà i Crespià (la GIP-5121) aconsellen, des de fa uns dies, als camioners que volen anar cap a l'Alt Empordà que no hi vagin per aquesta carretera, sinó que ho facin per Besalú, seguint per la C-66 i l'N-260. Els nous rètols són fruit de la petició en aquest sentit feta mesos enrere per l'Ajuntament d'Esponellà, preocupat pel pas constant de vehicles de gran tonatge que utilitzen la GIP-5121 de drecera en els desplaçaments entre la zona de Banyoles i l'àrea de Figueres. A més dels conductors que coneixen la ruta, la solen agafar els forasters que s'orienten amb un navegador. Segons l'alcaldessa, Rosa Teixidor, des que hi ha els senyals ja hi han començat a notar de manera positiva.

L'Ajuntament de Crespià no ho havia demanat, però el seu alcalde, Xavier Quer, troba bé que hi hagin posat els cartells. «Anar per Besalú representa fer uns quants quilòmetres més, però en temps ve a ser el mateix i és més còmode», va assegurar ahir.

Darrera actualització ( Dijous, 14 de gener del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter