Diversos blocs de la Rambla i l'Argenteria de Girona han penjat cartells i pancartes en contra del procés de rehabilitació de les cases de l'Onyar que ha iniciat l'Ajuntament de Girona. Alguns veïns no volen assumir el cost que suposa la rehabilitació de les façanes i entenen que si és imatge de la ciutat, l'Ajuntament hauria d'assumir-ho.
Pancartes amb lemes com Més sensibilitat i menys normativa, Ja n'hi ha prou d'aquests colors o Salvem els estenedors són algunes de les proclames que s'hi poden llegir. Amb aquesta protesta pública, els veïns volen expressar el seu rebuig al projecte de rehabilitació de les façanes de l'Onyar que ha iniciat l'Ajuntament de Girona. Fins ara, una desena de pancartes ja s'han penjat en diversos balcons i finestres visibles a la cèntrica Rambla i l'Argenteria.
L'associació de veïns de la Rambla i l'Argenteria ha defensat en diverses reunions amb l'Ajuntament que el context de crisi no fa aconsellable assumir la despesa que suposen aquestes obres. Els veïns entenen que si les façanes posteriors als seus edificis són imatge de la ciutat, no tenen perquè assumir aquesta despesa i reclamen que n'assumeixi el cost integral la Generalitat o el mateix consistori.
L'Ajuntament assegura que el pla especial obliga a un manteniment i recorda ajuts que el govern permet obtenir als propietaris per afrontar les despeses.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.