Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Infraestructures i serveis
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Finalitzen les obres dels carrers Gregori Maians i Primer de Maig de Gandia

Aspecte de la remodelació dels carrers esmentats a la ciutat de Gandia. / Foto: JUANTXO RIBES.

Les actuacions de millora dels carrers de Gregori Maians i Primer de Maig de la ciutat de Gandia ja han finalitzat. Les obres s'han dut a terme durant sis mesos i han consistit, principalment, en la renovació total de la xarxa d'aigua potable.

A més, s'ha aprofitat per canviar la pavimentació, la xarxa d'evacuació d'aigües pluvials i la xarxa elèctrica. El projecte, inclòs dins del Pla de Vials de l'Ajuntament de Gandia, han suposat una inversió de 169.004 euros i ha estat a càrrec de l'empresa Construcciones Avilés, SL.

L'entorn ara disposa de voreres més amples i accessibles, per a les persones amb mobilitat reduïda, de nou mobiliari urbà i d'arbrat.

Les obres esmentades s'afegeixen a les anteriorment realitzades en el tram del carrer del Primer de Maig, entre l'avinguda de Beniopa i el carrer del 9 d'Octubre.

Darrera actualització ( Dimecres, 17 de març del 2010 06:00 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook