Dimarts, 22 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Infraestructures i serveis
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

La Plataforma del TAV de Girona diu que el projecte no té prou dades per garantir la seguretat dels edificis

Demanen a Pluma que els porti l'informe sobre les indemnitzacions pel túnel

La Plataforma Ciutadana del TAV a Girona va convocar ahir una sessió informativa per als veïns, en la qual va insistir que el projecte del túnel no té prou dades ni està suficientment elaborat per garantir la seguretat dels edificis. D'altra banda, van informar del recurs extraordinari de revisió que han presentat a Foment i van demanar públicament al regidor Joan Pluma que faciliti l'informe que havia promès sobre les indemnitzacions que s'haurien de percebre per les servituds del túnel.

L'advocat Martí Serrat va obrir l'acte explicant el perquè del recurs, i afegint-hi que, si ara Foment no respon, passaran al contenciós administratiu. Segons Serrat, l'objectiu és que Adif expliqui per què a Girona es passa per sota d'edificis i a Barcelona aquesta alternativa s'ha descartat.

Els enginyers Santiago Cardenal i Lluís Batlle van coincidir en les crítiques al projecte d'Adif per al túnel urbà de Girona, que al seu parer és molt fluix i en el qual falten càlculs i dades sobre les característiques del sòl gironí i també dels habitatges. Cardenal va demanar més informació als tècnics d'Adif per saber com es resoldrien problemes com els buits que la tuneladora generi sota els fonaments dels edificis, i més rigor en els càlculs. Per la seva banda, Batlle va insistir sobretot en el fet que les servituds del túnel afectaran les futures modificacions que es vulguin fer als edificis afectats, i que, tant això com la invasió de subsòl privat, hauria de repercutir en indemnitzacions que en aquest projecte no s'han previst. En aquest sentit, la plataforma ha demanat a l'Ajuntament que s'aclareixi tant aquest punt com el dipòsit previ a què obliga la llei d'expropiació forçosa.

Darrera actualització ( Dimecres, 28 d'abril del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Barcelona

COMERCIAL

COMERCIAL/PROMOTOR

21/05/12 19:18 - BARCELONA

BARCELONA

IFD FORMACION

21/05/12 18:49 -

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Com s’han d'anomenar en català els missatges a la xarxa social Twitter?
Com s’han d'anomenar en català els missatges a la xarxa social Twitter?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter