El govern de la Generalitat ha començat a canviar la senyalització de la nova carretera C-31 a la zona de l'Alt Empordà, on els diversos alcaldes s'havien queixat que els senyals feien desviar els vehicles que es dirigien als municipis de costa com ara Roses i Castelló d'Empúries pel mig de pobles amb carrers estrets com per exemple l'Armentera, Sant Pere Pescador o Vilamacolum.
El canvi de senyalització s'ha començat a fer al municipi de Torroella de Fluvià, on acaba d'entrar en servei la nova variant, feta per la Diputació de Girona. Aquesta carretera evitarà que els cotxes passin pel mig del municipi i contribuirà també al fet que es descongestioni el trànsit que passa ara per municipis veïns. Segons va explicar ahir l'alcalde de Sant Pere Pescador, Jordi Martí, el que encara no s'ha retirat és el cartell de l'Arbre Sec, on es fa desviar els cotxes per l'Armentera i Sant Pere. El divendres hi havia prevista una reunió entre els alcaldes i representants de la Generalitat –que s'ha ajornat– per parlar de la senyalització i també de les variants pendents a Sant Pere Pescador i a Vilamacolum, que solucionaran el problema actual.

































Comentaris
Bona proposta! Vaig fer l'experiència de recòrrer-la (una carretera tan maca) des de Verges direcció Roses, -com si fos d'un país llunyà- i vaig anar a parar al centre de Figueres. I per sortir d'allà vaig necessitar Déu i ajuda per agafar la direcció Roses. Rotondes i més rotondes, sense gaires indicadors; després vaig fer algun comentari per algun foro i avui, me n'alegro que hi hagi una solució. Realment són solucions turístiques (activitat que hem de cuidar). No tants de cartells, plan ZP i més indicadors pels estrangers!. Gràcies.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.