Els veïns del petit municipi de Passanant i Belltall podran disposar de cobertura de telefonia mòbil optimitzant finalment l'antena de telecomunicacions instal·lada fa mesos per Governació amb una inversió de prop de 300.000 euros. La manca del servei, llargament reivindicat al municipi, havia generat fa setmanes les queixes dels veïns, que fins i tot van denunciar-ho al Síndic. El representant veïnal, Pep Lloses, diu que la reclamació “almenys ha servit d'alguna cosa”. Fa pocs dies els veïns van rebre una notificació de la companyia Vodafone en què els informava de la propera instal·lació dels equips per donar cobertura de telefonia mòbil al municipi. Per la seva banda, l'alcalde, Albert Bagué, es mostrava satisfet confirmant la “bona notícia”, i fent paleses les gestions fetes per Governació, que van aconseguir el compromís per part de la companyia. “Un procés complicat –diu Bagué–, ja que som un nucli petit”.
Millora de la TDT
En una altra de les infraestructures més desitjades al municipi, el senyal TDT, que va entrar en servei l'abril passat, s'ha decidit canviar, segons Bagué, el sistema via satèl·lit que arriba al centre municipal emissor, pel senyal punt a punt, de manera que s'incrementarà el nombre de canals de televisió i se solucionaran aviat les deficiències de cobertura d'aquest altre servei de comunicació electrònica.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.