Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Infraestructures i serveis
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
INFRAESTRUCTURES

Bel rebutja apropar l'A-7 a Tortosa, com vol el PSC

Els socialistes també suggereixen fer un pas elevat si travessa Campredó

L'alcalde de Tortosa, Ferran Bel (CiU), va desqualificar ahir les dues solucions que el grup del PSC havia apuntat al matí amb l'objectiu de desbloquejar la negociació amb el Ministeri de Foment sobre el traçat de la nova autovia A-7. En concret, el socialista Joan Sabaté havia suggerit que l'Ajuntament desistís de les seues al·legacions i que acceptés un traçat “una mica més al nord” i que, per tant, aproparia l'A-7 a Tortosa. Una opció que Foment ja havia estudiat fa anys, però a la qual Tortosa va renunciar per afavorir el consens viari amb la resta del territori. De fet, l'exalcalde va recordar que es va pactar un traçat intermedi, ja que les poblacions de litoral rebutjaven, primer, que l'A-7 es desplacés a l'interior. Però per Sabaté, aquesta correcció en el traçat evitaria l'afectació de l'A-7 sobre Campredó i el nucli de Font de Quinto. “Nosaltres vam negociar el gros i ara Bel no està sabent negociar el detall”, va lamentar el portaveu del PSC.

Però Bel va rebutjar apropar l'A-7 a Tortosa, i va reiterar que per evitar el trinxament de Campredó cal fer-la més al sud. “Potser la proposta de Sabaté és que l'autovia passi per davant de les escales de la catedral”, va sentenciar l'alcalde, que va precisar que es trencaria el consens amb el territori. De la mateixa manera, Bel va descartar l'altra alternativa proposada pel PSC: substituir el talús de l'autovia per un pas elevat. “Seria una opció menys agressiva, però no seria una solució, sinó un pedaç”, va concloure Bel.

Sabaté és un cínic. El PSC va aprovar les nostres al·legacions. Si no es fa l'A-7, no és per culpa de Tortosa
Ferran Bel
Alcalde de Tortosa (ciU)
En lloc de negociar el detall del traçat amb Foment, Bel presenta les mateixes al·legacions
Joan Sabaté
Portaveu del PSC a Tortosa
Darrera actualització ( Dimecres, 27 d'octubre del 2010 21:29 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter