Evitar una inversió desmesurada en carreteres i continuar fent una clara aposta pel transport públic són dues de les prioritats en matèria de mobilitat que defensa Hortènsia Grau, la cap de llista d'ICV-EUiA per Tarragona en les eleccions al Parlament del 28-N. Durant una trobada que va realitzar ahir amb representants de la Plataforma en Defensa del Ferrocarril, la candidata ecosocialista va apostar per millorar la connectivitat amb l'àrea metropolitana de Barcelona amb “la renovació immediata dels trens regionals”; fer efectiva una de les reivindicacions històriques a l'Ebre, com ara “que s'aturin els Euromed a l'estació de l'Aldea” i “que es construeixi un intercanviador d'eixos a l'Arboç, el qual permetria l'arribada dels trens d'altes prestacions a les terminals urbanes de Tarragona, Vila-seca i Reus”. Lligat amb això, considera essencial “establir una xarxa de rodalies a la demarcació, instal·lar el tramvia a la conurbació de Tarragona, passar les mercaderies de llarg recorregut de la carretera al tren i augmentar les freqüències dels autobusos”. A més, Grau va reclamar la finalització dels eixos viaris pendents, especialment “l'autovia Tarragona-Valls-Montblanc i el tram de l'A-7 entre Tortosa i la Jana”. En canvi, la formació s'oposa a la duplicació de vies paral·leles per evitar trinxar el territori: “Estem d'acord que cal que es faci el recorregut de l'A-27 entre Valls i Montblanc, però és innecessari que s'allargui fins a Lleida, ja que l'A-2 compleix la mateixa funció i no està saturada entre aquests dos punts”.
Infraestructures i serveis
ICV puja al tren de campanya
Canals relacionats
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 18-11-2010 Pàgina 2

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.