Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Infraestructures i serveis
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Eliminen el Talgo el mateix dia que engega l'alta velocitat

Es mantindran els trens hotels nocturns i un tren Lorca Montpeller diürn

Una imatge de l'estació de Portbou, per on diumenge deixarà de circular el Talgo Barcelona Montpeller. Foto: LL.SERRAT.

La companyia de ferrocarril Renfe ha decidit eliminar el Talgo que uneix Barcelona i Montpeller per Portbou el mateix dia de l'entrada en funcionament del tren d'alta velocitat que farà el recorregut a través del túnel del Pertús. Segons fonts de Renfe, aquest mateix diumenge aquest tren ja no circularà, de manera que les connexions entre Girona i Montpeller seran tres en total. En concret, sumen els dos nous trajectes del TAV que es posaran en marxa el dia 19 més el Talgo que ve de Lorca Cartagena i que puja cap al nord per la línia de tren convencional per la costa. La companyia de ferrocarril sí que manté els trens nocturns, els trenhotel, que enllacen Catalunya amb París i amb Zuric i Milà per una altra banda.

Ahir, www.tgv-europe.com, de la companyia francesa de tren SNCF, va anunciar que ja ven bitllets de Barcelona a Perpinyà passant per l'estació del TAV de Figueres-Vilafant. També es poden comprar a les estacions de tren de Renfe.

Darrera actualització ( Divendres, 17 de desembre del 2010 09:57 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter