Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Infraestructures i serveis
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
Baix Penedès

Els Domenys no ha de retornar els diners del Feil

L'Estat li reclamava 378.000 euros per fer una obra amb el fons d'ajut fora de temps

Imatge del nou camp de futbol. Està tancat i sense utilitzat Foto: TJERK VAN DER MEULEN.

L'Ajuntament de Sant Jaume dels Domenys no haurà de retornar els prop de 378.000 euros dels ajuts Feil que li reclamava l'Estat per haver fet l'obra del camp de futbol fora de temps. L'alcalde de la localitat penedesenca, Magí Pallarès, va explicar ahir que la notificació que es va fer pública en el darrer ple municipal “és una bona notícia per al municipi, perquè s'hi s'haguessin hagut de retornar els diners d'una obra que va impulsar l'anterior govern, l'Ajuntament hauria acabat en fallida”. Segons ha explicat l'alcalde, l'Ajuntament finalment no ha hagut de tornar el 70% dels diners que ja va rebre per iniciar l'actuació i fa uns dies va rebre els 113.000 euros pendents que fins ara estaven bloquejats per la decisió de l'Estat de fer marxa enrere i negar la subvenció. Els retards de l'obra del camp de futbol es deuen a la denúncia contra aquesta actuació que va fer el regidor de CiU Gerardo González i que va tenir l'actuació paralitzada durant setze mesos, segons assegura en una nota el grup municipal d'ERC. Gónzalez formava part d'una plataforma ciutadana (Natura i Futur) propera a CiU. La polèmica del camp de futbol de Sant Jaume dels Domenys ve de lluny i manté enfrontats l'anterior govern municipal (ERC i PSC) amb l'actual (CiU). ERC i el PSC van idear un nou camp de futbol per a la pràctica esportiva però CiU defensa que el que cal modernitzar “és el de tota la vida”, el de Palau Rabassó. Pallarès diu que tot i tenir el nou camp, posar-lo en funcionament amb vestidors, bar i urbanització “costaria uns 600.000 euros, mentre que reformar l'històric en costaria 430.000”. El govern no pensa millorar ara el que van fer ERC i PSC, que va ser “una despesa absurda”. Aquesta setmana oposició i govern han rivalitzat a través de diverses notes atribuint-se el mèrit d'haver aconseguit que finalment l'Estat no els hagi reclamat els diners i haver negociat amb la direcció general de Cooperació Local del Ministeri de Política Territorial.

Darrera actualització ( Diumenge, 6 de novembre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter