El ple de Terrassa va aprovar una proposta de resolució, presentada pels dos partits del govern (PSC i ICV-EUiA), en contra de la pèrdua de la gratuïtat del peatge de les Fonts per als veïns de la zona. El PP es va adherir a la demanda, basada en la saturació de trànsit que tornarà a afectar vies com ara la C-1413 i la C-58, mentre que CiU es va abstenir després que es rebutgés una de les seves esmenes. En concret, la que vinculava la recent decisió de la Generalitat amb l'encallament al Congrés –des del 2007– de la creació d'un fons de rescat per al pagament de peatges.
“Si poguéssim recaptar l'IVA i l'impost de societats a les empreses concessionàries, ara mateix no deuríem 45 milions a Autema per les bonificacions del 2010 i el 2011”, va dir el portaveu de CiU, Josep Rull. D'altra banda, Rubí també es planteja fer arribar una queixa formal al conseller Lluís Recoder.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.