Les agrupacions locals del PSC de Terrassa, Rubí, Matadepera i Sant Cugat estan fent un front comú per defensar els descomptes i les bonificacions del peatge de l'autopista C-16 de les Fonts per als usuaris habituals del sistema urbà de la part sud d'aquesta via. Les quatre agrupacions locals volen reclamar a la Generalitat que reconsideri la uniformització dels descomptes per a aquesta autopista. Per a les formacions socialistes del Vallès Oest, l'eliminació de la gratuïtat del peatge per als usuaris habituals “implicarà el desplaçament de part de la mobilitat obligada a la carretera BP-1503, que en cap cas no està dissenyada per donar suport a la mobilitat metropolitana que ara se li vol assignar”. Els socialistes també es lamenten del retard del perllongament dels FGC i l'ampliació de la C-58.
Infraestructures i serveis
VALLÈS OCCIDENTAL
El PSC vol els descomptes per a la C-16
Notícies de ...
REDACCIÓ
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 08-01-2012 Pàgina 35
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.