Aquesta setmana ha començat el tram final de les obres de la plaça de les Escoles, amb l'inici dels treballs d'instal·lació de les travesses de fusta que han de coronar la pèrgola que hi ha a la banda est d'aquest espai públic.
S'han començat a posar les primeres de les quaranta-nou travesses de fusta de diverses mides que formen part d'aquesta pèrgola. Es tracta d'una pèrgola d'uns vint metres que hi ha de separació entre la plaça i l'avinguda Girona i també de parada del bus i per donar ombra als usuaris que utilitzen la plaça.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.