La Generalitat aportarà 300.000 euros per a la construcció de les instal·lacions de piragüisme de Lleida, que inclouen les seus de la federació catalana i dels clubs de la ciutat, un gimnàs i un hangar per emmagatzemar-hi les embarcacions. El projecte, que cofinança la Paeria i té un cost de 695.000 euros, inclou un accés directe al riu Segre. El govern també ha confirmat que finançarà amb 120.000 euros la construcció d'un recinte per a la pràctica de tir amb arc, ja que ara la instal·lació és tota exterior. Tots dos equipaments se situen al barri de Pardinyes.
Infraestructures i serveis
segrià
Instal·lacions noves per a tir a l'arc i piragüisme
Notícies de ...
J. TORT
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 04-02-2012 Pàgina 36
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.