Les obres per reformar la llotja de Llançà costaran 300.000 euros. Tot i que el projecte està aprovat i pressupostat, les obres estan pendents tres anys després de la llevantada del 2008. Antoni Negre, responsable de la Confraria de pescadors de Llançà ha explicat que es reunirà amb la direcció de Ports de la Generalitat per intentar desencallar les obres. Segons Antoni Negre, la reunió es farà amb el suport de l'Ajuntament de Llançà i es podria celebrar a final de mes o principi del mes que ve. El 26 de desembre del 2008, la llotja de la confraria de pescadors va quedar totalment arrasada per les onades d'una forta llevantada que va destrossar bona part del litoral gironí. La força de les onades va destrossar la llotja de peix, la va deixar inservible i va fer necessària la construcció d'una llotja provisional, que segueix en activitat tres anys després del temporal. El mes de desembre del 2011, des de Ports de la Generalitat es va explicar que al projecte de la llotja de Llançà –l'última gran obra pendent des de la llevantada– només li faltava l'acord amb el Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural.
Infraestructures i serveis
Infraestructures
La llotja de Llançà costarà 300.000 euros
Continua pendent i els pescadors es reuniran amb Ports de la Generalitat
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 07-02-2012 Pàgina 10

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.