Els alcaldes de Terrassa, Pere Navarro; Mollet del Vallès, Josep Monràs, i Alella, Andreu Francisco, continuen reivindicant la gratuïtat dels peatges per l'obligació de circular per les autopistes del seu territori (E-9, C-32 i C-33). El govern va decidir deixar d'aplicar la mesura aquest any, i ara esperen que el conseller de Territori i Mobilitat, Lluís Recoder, els presenti d'aquí a tres setmanes una proposta que tingui en compte l'excepcionalitat d'aquests casos.
Els tres alcaldes es van reunir dijous amb el conseller per plantejar-li la seva reivindicació, i li van recordar que aquestes tres barreres són estratègiques per al desenvolupament econòmic de cada territori i que tenen el suport d'agrupacions empresarials. A més, com va dir Navarro, la supressió de la gratuïtat “suposa un greuge comparatiu respecte a altres territoris on s'ha mantingut aquesta gratuïtat, com és el cas del túnel del Cadí per als habitants de la Cerdanya”.
A Alella, en espera del contingut de la proposta que faci el conseller, s'ha decidit suspendre provisionalment l'acte reivindicatiu previst pel diumenge 26 de febrer per demanar la gratuïtat del peatge.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.