Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Infraestructures i serveis
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

CiU de Tarragona demana l'arranjament immediat del pavelló i de la piscina del complex Sant Jordi

Un cop ha transcendit que la reforma del complex esportiu Sant Jordi acumularà un altre retard a causa de la impossibilitat de trobar finançament per part de l'UTE adjudicatària de l'obra, el grup municipal de Convergència i Unió de Tarragona va instar ahir el Govern de la Generalitat a fer-hi una actuació d'urgència. Demana que s'arreglin el pavelló i la piscina perquè els ciutadans se'n puguin beneficiar en un termini de temps raonable. «Que es deixin de romanços i de projectes faraònics i que arreglin el pavelló tal com està; que en reforcin l'estructura, que en canviïn el parquet, que posin vestidors nous i que solucionin els problemes d'humitat, però que ho facin ara», va subratllar el regidor convergent en matèria esportiva, Raül Font. Pel que fa a la piscina, des de Convergència es creu que «si en el termini d'un any faran la de Riuclar, també es pot fer aquesta».

Font continua creient en la zona d'aigües, condicionament físic i gimnàs, però va proposar a la secretaria general de l'Esport –propietària de les instal·lacions– que obri el concurs per construir-les quan passi la crisi. A més, va lamentar que el complex resti abandonat des de fa sis anys.

Un engany

Raül Font va aprofitar per carregar contra la tasca de l'actual equip de govern, al qual va acusar d'estar sotmès a les directrius fixades pel PSC, tot afirmant que «tot això és un doblegament envers Nicaragua» –el nom del carrer de Barcelona on té la seu el PSC– i, per això, des de CiU es té el convenciment que el govern de la ciutat: «És presoner de les seves jugades d'escacs perquè, en els últims anys de CiU, des de la Generalitat se'ns va bloquejar tot.»

Darrera actualització ( Dijous, 20 d'agost del 2009 18:54 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook