Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Infraestructures i serveis
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Una carretera de cap i de nou

La Generalitat ha començat a construir dotze dels tretze ponts previstos en el nou traçat de la carretera C-31 entre la Tallada d'Empordà i Vilamacolum, i té fet el 50% dels moviments de terra

Una imatge de l'estat actual de les obres de la C-31 entre la Tallada i Vilamacolum. Foto: LLUÍS SERRAT.

La nova carretera que la tardor de l'any que ve travessarà la plana de l'Empordà entre la Tallada d'Empordà i Vilamacolum, la nova C-31, avança a bon ritme i el Departament de Política Territorial ja ha començat a construir dotze dels tretze ponts que estan previstos en el projecte de millora del traçat. Segons dades ofertes per la Generalitat, fins ara s'ha fet el 85% del desbrossament de la zona afectada. També s'han executat la meitat dels moviments de terra que estan previstos en els gairebé 17 quilòmetres de via, que serà molt més ampla que l'actual. El projecte de millora està valorat en 63,2 milions d'euros i és un dels últims trams que falten per arreglar de la C-31, que va de Santa Cristina d'Aro a Figueres.

El projecte de reforma de la carretera C-31 ha rebut crítiques de diversos sectors –sobretot de Salvem l'Empordà i SOS Empordanet– per l'impacte que consideren que les noves estructures tindran sobre la plana de l'Empordà. Consideren que el projecte és sobredimensionat i que s'havia d'haver mantingut una part del traçat actual. La nova via entre la Tallada (Baix Empordà) i Vilamacolum (Alt Empordà) preveu la construcció de sis variants per evitar que els vehicles hagin de passar per l'interior dels municipis de la Tallada d'Empordà, Albons, Viladamat, l'Arbre Sec (Ventalló), Torroella de Fluvià i Vilamacolum.

Aquest projecte portava associat el desmuntatge d'un pont vell a Viladamat, que s'ha substituït per un giratori.

Darrera actualització ( Dilluns, 3 d'agost del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook