Diumenge, 12 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Infraestructures i serveis
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari

Millo culpa el govern estatal de la «paràlisi» en les obres de l'N-II

El president de Partit Popular de Catalunya a Girona i diputat al Parlament, Josep Enric Millo, responsabilitza el govern estatal de la «paràlisi» que afecta les obres de desdoblament de l'N-II a les comarques gironines, per la seva «incapacitat de gestió». Així mateix, el diputat retreu al govern català la «permissivitat» i «passivitat» davant els incompliments reiterats respecte de la infraestructura.

Millo, que es va reunir dilluns amb membres del seu partit a l'Alt Empordà, els quals li van traslladar la preocupació generalitzada pel retard de les obres de l'N-II, remarca que «el projecte de desdoblament són unes obres planificades i engegades pel govern del PP i ha estat durant els anys del govern socialista que han quedat majoritàriament paralitzades». Millo va considerar que la paralització de les obres de desdoblament és «una realitat» perquè «en aquests moments estan aturades i no se sap quan es tornaran a posar en marxa, en el tram entre Tordera i Girona».

Respecte del tram de Girona a la frontera francesa, Millo considera que la situació és encara pitjor, perquè de tot el projecte, «només hi ha un tram en què les obres han estat adjudicades», entre els pobles de Medinyà i Orriols, però que encara no s'han començat. «És impresentable que aquesta infraestructura tan important per a les comarques gironines i el país es trobi en aquesta situació i que no es prioritzin ni s'agilitzin les obres», hi va afegir Millo.

LA FRASE

ENRIC MILLO
diputat del pp
«És impresentable la situació de la infraestructura»
Darrera actualització ( Dimecres, 12 d'agost del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar joan barranc barranc (girona)
sense que serveixi de precedent, totalment d'acord amb aquest PPero xaquetero.
també hi tenen que veure els senyors d'acesa, encara que no diguin res, i molt
que hi tenen a dir.
Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Girona/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Creieu que hi haurà una vaga general contra la reforma laboral?
Creieu que hi haurà una vaga general contra la reforma laboral?
 

Tradueix-nos - Translate