Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Infraestructures i serveis
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Tortosa construeix un nou aparcament a l'hospital de Jesús

L'alcalde de Tortosa, Ferran Bel, va presentar ahir l'inici de les obres d'un nou aparcament en superfície, amb 70 places, a l'hospital de la Santa Creu de Jesús. Aquesta actuació, que l'Ajuntament ha fet a través de la societat municipal Gesat, permetrà alliberar places de l'aparcament reservat al públic, que fins ara estava al límit de la seua capacitat. El projecte té un cost d'uns 105.000 euros, i la previsió és que puga entrar en servei durant la segona quinzena de novembre. El nou aparcament es complementa amb el pàrquing subterrani que es va construir conjuntament amb el nou accelerador lineal. L'alcalde va afegir que, al marge del nou pàrquing, també han instal·lat un nou túnel de rentat de cuina, com a primer pas de la reforma integral de la cuina del centre sociosanitari. La instal·lació del nou túnel de rentat, així com d'un aparell per rentar olles, ha tingut un pressupost d'uns 180.000 euros.

Bel va detallar les millores que s'han fet a l'hospital acompanyat pel vicepresident executiu del centre i president de Gesat, Pere Panisello, i per Enric Agustí, que és el director general de Ginsa (l'empresa gestora de Gesat). Segons l'alcalde, les obres a l'hospital eren una assignatura pendent del govern municipal, que se les havia fixat com a «prioritàries». Per la seua banda, Panisello va informar que l'hospital de la Santa Creu ha adquirit 24 nous monitors d'hemodiàlisi, que s'instal·laran durant un període de tres anys. Així, ara ja té 13 monitors nous, i entre 2010 i 2011 arribaran els altres 11. De fet, el director general de Ginsa va explicar que la unitat d'hemodiàlisi de l'hospital de Jesús és un servei de referència a l'Ebre, amb unes 16.000 sessions anuals. L'hospital de Jesús és el centre sociosanitari mes gran de Catalunya, amb uns 350 treballadors i 355 llits, que registren una ocupació mitjana del 96%. De fet, les estades són llargues i oscil·len entre els 90 i els 200 dies, ja que «és un centre de drenatge dels centres d'aguts».

Darrera actualització ( Divendres, 12 de març del 2010 23:22 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter