Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Infraestructures i serveis
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
Altafulla

300 persones es concentren per reduir l'IBI

La plaça del Pou d'Altafulla va concentrar ahir cap a 300 persones segons Francesc Farré, membre d'Alternativa Altafulla. Farré explica que es van concentrar per protestar per una revisió cadastral que considera «injusta, errònia i molt discriminatòria». A més, també es mostren contraris a la gestió del problema per part de l'alcaldia. L'Ajuntament d'Altafulla ha convocat un ple demà a dos quarts de nou del matí. Segons Farré, és un ple totalment atípic, ja que sempre se celebren a la tarda per facilitar que els veïns hi assisteixin. El fet de convocar-lo al matí significa, segons Farré, que l'alcalde «té por de la ciutadania, i un alcalde que té por de la ciutadania hauria de deixar de ser alcalde». L'oposició exhaurirà «totes les possibilitats» per aconseguir rebaixar l'IBI del 0'90 al 0'80. Avui es tornaran a sentir les veus de protesta a Altafulla. La marxa convocada per avui recorrerà el Poblado, el barri marítim, i acabarà a la mateixa plaça del Pou. Per no interferir en els actes de festa major d'Altafulla, la marxa acaba a dos quarts de dotze, mitja hora abans que comenci la diada castellera.

Darrera actualització ( Dilluns, 1 de febrer del 2010 20:03 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter