L'oposició del PSC i d'ERC va tombar la moció del PP, que pretenia obrir una consulta popular per decidir l'ús de l'edifici del Banc d'Espanya. Els populars van insistir que la millor opció seria una biblioteca, però segons els republicans l'espai és massa petit. Ballesteros va assegurar que la ciutat tindrà quatre biblioteques: a la Tabacalera, a l'antic ajuntament, a Sant Pere i Sant Pau i a Torreforta.
Infraestructures i serveis
No hi haurà consulta popular per decidir l'ús futur del Banc d'Espanya
Notícies relacionades
- La Cambra troba encertat que es doni un ús turístic a l'edifici del Banc d'Espanya
- Tarragona demanarà permís immediat per poder ocupar l'edifici del Banc d'Espanya
- Una biblioteca seria més petita que l'actual
- L'oficina de turisme del Banc d'Espanya tindrà també un centre de divulgació
- Tarragona ja és propietària de l'edifici del Banc d'Espanya i espera reobrir-lo el 2011
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 01-12-2009 Pàgina 4
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.