Les noves piscines de Cunit, conegudes amb el nom d'Aqua Cunit, ja han obert les portes amb gairebé 800 persones inscrites com a abonats. El complex té fins a 3.000 m² de superfície útil, que han estat distribuïts en diferents sectors, en els quals es podran desenvolupar diverses activitats esportives. La instal·lació, que ha tingut un cost de 5,9 milions d'euros i és gestionada per l'empresa ARC Cunit, s'inaugura un any després del que era previst inicialment, per tal d'assegurar, segons el govern municipal, que no es produïa cap desviació pressupostària respecte del projecte. Entre els diversos espais que inclou, hi ha una de les piscines d'hidromassatge més grans de la comarca del Baix Penedès, amb 39 m² de jacuzzi, 12 m² de sauna i 4 m² de bany de vapor. L'equipament té capacitat per a 2.500 persones, i s'ofereixen descomptes del 10% de la quota mensual als empadronats a Cunit.
Infraestructures i serveis
cunit
La nova piscina coberta obre les portes amb 800 abonats
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 18-01-2010 Pàgina 4
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.