Dilluns, 13 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Infraestructures i serveis
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
tremp

Una avaria en un cable de fibra òptica deixa quatre comarques del Pirineu sense telèfon

Un cable de fibra òptica entre Tremp i Isona (Pallars Jussà) va resultar tallat accidentalment ahir a conseqüència d'unes obres i va deixar sense línia de telèfon fixa ni internet prop de cinc mil habitants de les comarques del Pallars Jussà, el Pallars Sobirà, l'Alta Ribagorça i la Val d'Aran, i algun punt més de les comarques de Lleida i Barcelona. L'avaria es va produir a les onze del matí i no es va donar per resolta fins a les quatre de la tarda. Durant aquest temps els usuaris no tenien telèfon ni internet, cosa que va paralitzar alguns comerços, oficines i administracions. L'Ajuntament de Vielha va anunciar que demanarà explicacions a Telefónica i estudiarà la reclamació d'indemnitzacions. Tampoc no van funcionar caixers automàtics i altres serveis connectats a la xarxa.

Darrera actualització ( Dissabte, 20 de febrer del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Fés Palafrugell/Nacional la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook