Les parades del mercat setmanal que els dissabtes al matí ocupen banda i banda de la riera d'Arenys de Mar canviaran de lloc la setmana vinent a causa de les obres de reurbanització a la part baixa. Els paradistes es traslladaran al mig de la riera, entre el carrer de l'Olivar i el Xifré. Les obres, que començaran dilluns, també afectaran el servei de recollida de la brossa; de fet, al sector de llevant els veïns hauran de dipositar la brossa en tres llocs que s'habilitaran per facilitar-ne la recollida.
Infraestructures i serveis
ARENYS DE MAR
El mercat setmanal es trasllada al tram central de la riera per les obres
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Maresme 20-03-2010 Pàgina 2
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.