1.100 parcel·les de Lloret Residencial fa tres dies que no tenen aigua corrent, segons va informar ahir el regidor d'Urbanisme de la població, Josep Valls, i l'Ajuntament estudia accions contra l'empresa responsable del servei, Rec Madral Companyia d'Aigües. L'Ajuntament està construint una canonada per fer-hi arribar l'aigua, però veient aquesta situació ha accelerat les obres i avui té previst posar bombes provisionals durant el matí i dur tancs d'aigua de 30 m3 de capacitat per garantir el subministrament a partir d'avui mateix. Valls va carregar ahir durament contra l'empresa responsable, que l'any passat ja va deixar els veïns de Lloret Residencial sense aigua.
La situació es va arreglar fent portar aigua d'un altre indret, amb un cost per a l'Ajuntament d'aproximadament 6.000 euros, i un cost de transport d'uns 15.000 euros, que segons Valls, Rec Madral encara no ha abonat. “Aquesta empresa està amb l'aigua al coll i no té ni capacitat ni nassos de solucionar-ho”, va dir Valls. “Jurídicament deu tenir drets de concessions, però ho analitzarem, perquè l'Ajuntament farà el possible per rescatar el servei”, va afegir el regidor. Valls afirma que l'Ajuntament és víctima del foc encreuat entre els veïns de Lloret Residencial i Rec Madral. “Si els pous que tenen a Llagostera no tenen prou aigua que s'espavilin a buscar solucions, però s'aprofiten que l'Ajuntament no pot permetre que una urbanització estigui sense aigua”, explica. “N'estem farts, perquè em consta que ahir trucaven els veïns a l'empresa i els deien que era culpa nostra”, va afegir indignat.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.