Dimarts, 22 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Infraestructures i serveis
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
equipaments

Salt estrena un espai per a joves de 14 a 18 anys a la factoria Coma-Cros

S'hi han habilitat àrees de música, lectura, tallers i jocs

Obrirà totes les tardes, de dimarts a divendres, i l'horari s'ampliarà en funció de la demanda

El nou equipament per a joves ‘La Fàbrica' es va inaugurar ahir a la tarda Foto: J.N.

La factoria cultural Coma-Cros ja disposa d'un altre equipament. Es tracta de l'espai jove La Fàbrica, destinat a joves de 14 a 18 anys. L'espai pretén ser un punt de trobada entre els nois i noies de Salt i, per fer-lo atractiu, programarà activitats culturals i lúdiques. Té una superfície de 147 metres quadrats i hi haurà àrees de música, lectura i sala d'estudi, tallers i jocs. Les activitats que s'hi faran les decidiran els mateixos joves, i dues educadores socials seran les encarregades de dur-les a terme. L'equipament, cogestionat per l'Ajuntament de Salt i la Fundació Ser.Gi, ha costat 81.530 euros, que ha finançat la direcció general de Joventut de la Generalitat.

Després de l'acte protocol·lari d'inauguració de La Fàbrica, presidit per l'alcaldessa de Salt, Iolanda Pineda, i el director general de Joventut, Antoni Reig, es van fer una sèrie de tallers de circ, discjòqueis, percussió, exhibicions de capoeira i breakdance. Les activitats es van cloure amb una sessió de discjòqueis i un castell de focs a càrrec dels Diables d'en Pere Botero.

LES XIFRES

147
metres quadrats
ocupa l'espai jove La Fàbrica, que es va inaugurar ahir. L'espai conté àrees lúdiques i d'estudi.
81.530
euros
han costat les obres de reforma del local i l'adquisició del mobiliari. Els ha aportat la direcció general de Joventut.
Darrera actualització ( Dissabte, 26 de març del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Barcelona

COMERCIAL

COMERCIAL/PROMOTOR

21/05/12 19:18 - BARCELONA

BARCELONA

IFD FORMACION

21/05/12 18:49 -

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Com s’han d'anomenar en català els missatges a la xarxa social Twitter?
Com s’han d'anomenar en català els missatges a la xarxa social Twitter?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter