Cinc mesos després de ser inaugurada, la nova biblioteca de Pineda de Mar –amb un cost de 4,7 milions d'euros– continua funcionant amb el comptador elèctric de l'obra. La instal·lació a precari no permet posar en marxa el sistema de climatització de l'edifici, fet que aquest estiu ha afectat els usuaris del servei. Tant és així que durant els mesos de juliol i l'agost es va haver d'instal·lar un espai amb taules i cadires a l'exterior de la biblioteca perquè a dins la calor era insuportable.
Amb l'inici del mes de setembre, el servei ha retornat a l'interior de les instal·lacions, però les altes temperatures que es mantenen aquests dies continuen afectant els usuaris, que ja han fet públiques les seves queixes. Alguns d'ells, consultats per aquest diari, han manifestat que temen que “tampoc no hi hagi calefacció quan s'hagi d'engegar durant l'hivern”.
En tot cas, el mes de juliol passat la companyia Endesa va assegurar que la situació s'havia de resoldre en poques setmanes. Segons ha explicat la companyia elèctrica, un retard en l'entrega dels documents per part de l'empresa constructora va allargar el termini perquè Indústria hi donés el vistiplau corresponent.
Fonts d'Endesa hi van afegir aquesta setmana que el problema administratiu, vinculat amb el permís concret per instal·lar el comptador que necessita l'equipament, encara s'ha de resoldre. “Tan bon punt s'obtingui una resposta afirmativa des d'Indústria, en quinze dies la instal·lació estarà resolta”, van assenyalar les mateixes fonts, que aquesta setmana s'han reunit amb representants del consistori pinedenc que els han reclamat celeritat.
La biblioteca de Pineda ja va experimentar un seriós endarreriment quan la primera empresa adjudicatària va deixar l'obra a mitges.

































Comentaris
Personalment, fa molt temps que no vaig a segons quina biblioteca. Però em sembla que aquest juliol i agost va està tancada la nova bilioteca per la falta d'això encara que al principi es veu que es posaven al carrer com es veu en la fotografia. Però igual vaig errat i estava oberta. Dit això, ara fa calor i tornen els problemes i, se suposa que quant faci fred estarà arreglat. El que hem sembla curiós és la falta de confiança dels ciutadans que la utilitzen que ja diuen que quant faci fred temen passar fred. Això diu molt, però encara no repercuteix en les eleccions ni en cap moviment de protesta. La veritat és que la cosa fa gràcia que encara hi hagi el comptador d'obra. Aquí es duen passar la pilota uns i altres i els perjudicats com sempre la ciutadania. A vegades, es per dóna una puntada de peu a alguns i a veure si desperten!
En fi, igual, la cosa és que a l'estiu seria cosa de posar un negoci d'oxates i gelats i a l'hivern de castanyes, etc. O de vent
O de ventiladors a l'estiu i de mantes a l'hivern!
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.