Els serveis mancomunats entre els ajuntaments de la zona nord del Maresme passen per hores baixes. Si primer va ser el tractament conjunt de les escombraries ara és el bus que apropa a l'hospital de Calella els veïns de Tordera, Palafolls, Malgrat de Mar i Santa Susanna. L'alcaldessa de Malgrat, Conxita Campoy (PSC), va advertir en l'últim ple que la impuntualitat d'alguns ajuntaments en el pagament de les quotes i el deute acumulat fa perillar el servei. Campoy, que va precisar que només Malgrat paga quan li toca, considera que el bus és més necessari per als municipis de l'interior de la comarca que no disposen d'un altre transport públic alternatiu. En aquest sentit, va demanar a la resta de consistoris que es posin al dia en el pagament si volen que el servei continuï. En tot cas, l'alcaldessa de Malgrat va avançar que caldria reformular el servei actual i no descarta desfer el conveni i posar en marxa un bus urbà únic per a Malgrat. Per Conxita Campoy la fórmula de mancomunar serveis en temps de crisi “és molt vàlida, sempre que qui hi participi sigui responsable amb el compromís signat”.
Infraestructures i serveis
maresme
Perilla el bus de l'Alt Maresme mancomunat
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 12-12-2011 Pàgina 35

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.