L'empresa promotora del complex lúdic i comercial al sector de la Fanga de Palafrugell, Parc Comercial de Palafrugell SL, ja ha començat a rebaixar la finca. D'aquesta manera es dóna el tret de sortida per a la construcció del complex, que tindrà un hipermercat Mercadona, una zona comercial de superfícies mitjana i un espai lúdic, on destacarà el multicinema. Si se segueixen els terminis marcats entre la promotora i l'Ajuntament, després de refondre els dotze convenis existents en un de sol durant els últims cinc anys, el complex serà una realitat a partir del 2013 i estarà totalment en funcionament el 2014.
“Ja hem començat”, va afirmar el representant de la promotora, Josep Cruz, que va afegir: “Per no parar.” El representant deixava clar ahir que el moviment de terres ja és el començament per anar executant tot el projecte, d'acord amb el nou conveni, que marca uns terminis de les obres, començant pel Mercadona, seguint per la zona comercial i acabant pel multicinema. I que el seu incompliment permet a l'Ajuntament poder-lo sancionar econòmicament. L'alcalde, Juli Fernández, va manifestar la seva satisfacció de veure finalment les màquines executant el projecte. “Ja té llicència”, va assegurar l'alcalde, i va recordar que la prioritat del nou conveni, que comporta alguns canvis respecte a la proposta inicial, és fer realitat el projecte. “L'objectiu del conveni refós és garantir-ne la viabilitat”, va dir Fernández, conscient que la situació actual, amb crisi econòmica, és molt diferent de la de fa cinc anys.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.