Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Infraestructures i serveis
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
girona

Montjuïc i Palau, els que més aigua gasten

Un estudi de l'Ajuntament de Girona, de la Unitat Municipal d'Anàlisi Territorial (UMAT), conclou que el 2010 a la ciutat es van consumir 5.810.325 m³ d'aigua, dels quals un 70,6% van ser per a consum domèstic; un 24,6%, per a indústria i un 4,8%, van ser destinats al consum municipal. La mitjana de consum per comptador va ser de 112,9 m³. Els sectors en què el consum per comptador va ser més alt van ser les Hortes, el Mas Xirgu i la Muntanya de Campdorà, i on va ser més baix, a les Pedreres, Pedret i el Barri Vell. Si es relaciona el consum domèstic amb el nombre d'habitants, els sectors que més aigua per habitant van consumir van ser Gavarres, Montjuïc i Palau, i on menys van ser les Hortes, les Pedreres i la Creueta. I si es relaciona el consum industrial amb el nombre d'activitats
del sector, on més aigua per activitat es va consumir van ser la Muntanya de Campdorà, Sant Ponç i Palau.

redacció

Darrera actualització ( Dijous, 19 de gener del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter