El servei de la línia 1 de bus urbà d'Amposta finalitza des d'aquest mes de gener l'horari a les vuit del vespre, mentre que la línia 2 (que comunica el centre de la ciutat amb el polígon de Tosses) deixarà de funcionar les tardes del cap de setmana. L'Ajuntament ha pres aquesta decisió pel baix nombre de viatgers que es registraven en aquests horaris, que eren una mitjana de 0,4 passatgers per trajecte. El reajustament en els horaris del bus urbà suposarà a l'Ajuntament un estalvi de 27.000 euros anuals.
Infraestructures i serveis
MONTSIÀ
Amposta redueix l'horari de l'autobús urbà
Notícies de ...
redacció
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 23-01-2012 Pàgina 29
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.