El grup del PSC a l'Ajuntament de Tortosa ha presentat una moció que insta el govern a fer servir aigua depurada en els regs de parcs i jardins, camps esportius, fonts municipals d'ornament i neteja viària. El PSC destaca que així el consistori s'estalviaria pagar el cànon de l'aigua, alhora que apostaria per la nova cultura de l'aigua. En la moció també es demana una concessió d'aigües de l'EDAR al Consell del Baix Ebre.
Infraestructures i serveis
BAIX EBRE
El PSC proposa que es regui amb aigua depurada
Notícies de ...
REDACCIÓ
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 28-01-2012 Pàgina 32
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.