Serveis

serveis

Santa Coloma canviarà d'empresa de neteja

El nou contracte de recollida i gestió de residus costarà 1.145.000 euros

L'Ajuntament de Santa Coloma de Farners adjudicarà dilluns en un ple extraordinari el nou contracte de recollida, transport i abocament de residus, neteja viària i gestió de la deixalleria. El contracte amb l'empresa de Sils A.J. Ruz SL, que se'n feia càrrec des del 2006, es va acabar i, segons va explicar el regidor d'Urbanisme i Medi Ambient, Josep Cullell, es va fer un contracte nou que la deixa fora, ja que un dels requisits tècnics és tenir la qualificació per a neteja viària i no el té. L'empresa ha presentat un recurs, que es desestima.

El cost del contracte és d'1.154.000 euros, que es rebaixaria a 1.145.000 segons les propostes que han fet arribar les dues empreses que també aspiren al contracte, Servitransfer i FCC. El preu representa un increment del 2%. Cullell va explicar que els serveis tècnics de l'Ajuntament aconsellaven demanar qualificacions tècniques per tres conceptes diferents: recollida i gestió de residus (que representa el gros del contracte, amb 776.000 euros), neteja viària (281.000) i deixalleria (96.000). El regidor va explicar que les necessitats de Santa Coloma són diferents que el 2006, ja que, entre altres coses, les zones per a vianants han augmentat molt i requereixen unes condicions de neteja diferents.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.