L'aparcament subterrani que es construeix al passeig Nou de Figueres tindrà 25 places menys de les inicials, ja que s'ha hagut de modificar el projecte constructiu per l'existència al subsòl d'un canal de reg del marge dret de la Muga. Això fa que el nombre de places d'aparcament acabi sent de 278, en comptes de les 303 previstes inicialment. La modificació del projecte ha endarrerit unes setmanes el començament de la obra, mentre que ja s'han retirat la trentena de plataners de la superfície.
Inicialment l'aparcament tenia una longitud de 238 metres, i un cop modificat el projecte queda amb 211 metres. L'espai que es redueix comporta perdre 25 places d'aparcament. Amb aquesta modificació s'evita afectar el canal de regants soterrat que travessa el passeig Nou. Aquest aparcament és el segon que construeix a la ciutat la societat Empark. El primer és el que va entrar en servei el mes de gener a darrere l'hospital, on hi havia hagut la piscina del Club Natació. El del passeig Nou tindrà 7.700 m² de superfície distribuïts en dues plantes. Els vehicles hi entraran a través d'una rampa situada a la cantonada de l'avinguda Salvador Dalí i la sortida serà a la cruïlla dels carrers Avinyonet, Damas Calvet i ronda del Parc. Disposarà de tres accessos per a vianants, un dels quals –el més a la vora de l'avinguda Salvador Dalí– amb ascensor. Un cop acabat l'aparcament es reurbanitzarà la superfície del passeig Nou. Encara no s'ha fet el projecte, però el que ja se sap és que els plataners que s'han retirat seran substituïts per til·lers.
El cost de construcció de l'aparcament és de sis milions d'euros i està previst que estigui acabat l'any vinent.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.