Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Urbanisme
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El pla territorial de l'Ebre no inclourà els criteris d'inundabilitat

El pla territorial de les Terres de l'Ebre no inclourà els criteris d'inundabilitat, inclosos en la llei d'aigües, en la redacció final. «Hem decidit eliminar els criteris d'inundabilitat del pla territorial per no contaminar el debat del pla amb temes que no li són propis, però això no vol dir que no continuaran existint», ha manifestat el delegat del govern a les Terres de l'Ebre, Lluís Salvadó. De fet, les restriccions en el creixement urbanístic de les poblacions de la vora de l'Ebre han centrat bona part dels suggeriments que ha rebut l'avantprojecte del pla territorial, i han estat qüestionades pels ajuntaments d'Amposta, Deltebre i Sant Jaume d'Enveja. «Hi ha hagut ajuntaments que han confós l'instrument amb una realitat preexistent, com són una sèrie de restriccions que tenen les Terres de l'Ebre derivades dels conceptes d'inundabilitat», ha assenyalat Salvadó. I és per evitar polèmiques que el govern ha decidit retirar els conceptes d'inundabilitat del pla territorial, un pla que el delegat del govern considera que és «més ambiciós» que el que es va consensuar el 2001. «És un pla excel·lent per al territori, i ho serà més quan es resolgui el procés de suggeriments», ha dit el delegat del govern a les Terres de l'Ebre.

Amb tot, la comissió d'inundabilitat, formada per l'Agència Catalana de l'Aigua, la direcció general d'Urbanisme, la delegació del govern i els ajuntaments de Tortosa, Amposta, Sant Jaume d'Enveja i Deltebre, continua treballant en la redacció del pla d'espais fluvials. «Aquest pla serà l'instrument que ens permetrà adaptar una normativa que és molt estàndard a la singularitat de l'Ebre», ha explicat Salvadó. La previsió del govern és que el pla d'espais fluvials estigui enllestit després de l'estiu, i fins llavors la comissió d'inundabilitat es reunirà una vegada al mes. En la darrera reunió també hi va participar l'Ajuntament de Móra d'Ebre, i la voluntat dels membres de la comissió és que s'hi sumen tots els ajuntaments de l'Ebre.

Darrera actualització ( Dissabte, 10 d'octubre del 2009 02:11 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter