La comissió territorial d'Urbanisme del Camp de Tarragona va aprovar dijous una modificació puntual en el pla d'ordenació urbanística municipal de la Pobla de Mafumet, que permetrà a l'Ajuntament atorgar moratòries en la llicència per poder acabar els nombrosos edificis que hi ha actualment a mig construir i, en concret, els que ja tenen l'estructura acabada. Si fins ara les llicències tenien una data de caducitat de tres anys, ara aquest període se n'allarga tres més, i en acabats els promotors encara tindran dos anys més per poder completar l'obra. D'altra banda, la comissió també va donar llum verd a la construcció d'una deixalleria en uns terrenys al costat del camp de futbol a Vilaverd.
Urbanisme
la pobla de mafumet
Moratòria per acabar els edificis a mig construir
Notícies de ...
ò.p.j.
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 29-11-2010 Pàgina 47
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.