Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Urbanisme
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
urbanisme

Palau-solità recupera el centre per als vianants

La vicepresidenta i l'alcaldessa tallen la cinta de la inauguració acompanyats per regidors i ciutadans. Foto: M.A.L.

Palau-solità i Plegamans va estrenar, ahir, la zona de vianants al centre del municipi. Es tracta dels carrers que envolten la casa de la vila, com Anselm Clavé, Estació, Camí Reial i la plaça de la Vila.

L'alcaldessa de Palau-solità, Mercè Pla, va recordar que el projecte posa fi a la crítica que es feia al municipi de no tenir centre. “És un espai per sentir-nos-en orgullosos”, va assegurar Pla, i va afegir que ”ha de ser el punt de trobada de tots els ciutadans”. A més, va assenyalar que la zona de vianants dinamitzarà el comerç i reactivarà l'economia. La vicepresidenta del govern, Joana Ortega, que va presidir la inauguració, va assenyalar que l'obra és un pas per “humanitzar la ciutat”.

A la zona només hi poden accedir els vehicles dels veïns i els de càrrega. A més, s'ha aprofitat l'obra per instal·lar-hi una xarxa d'aigua potable nova, de mitja i baixa tensió, una d'enllumenat públic i una altra de telecomunicacions. També s'ha renovat el mobiliari urbà i la senyalització. El pressupost ha estat d'1,15 milions i ha rebut subvencions de la Diputació, el fons de la Unió Europa i la Generalitat.

Darrera actualització ( Diumenge, 6 de març del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter