Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Urbanisme
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
viladecavalls

Nou espai per fer trial en bicicleta a la plaça Sant Jordi

Els veïns són els que van instal·lar els elements per practicar l'esport a la plaça, que s'inaugura aquest matí

Aspecte del nou espai habilitat pels propis veïns per fer trial en bicicleta ubicat a la plaça Sant Jordi Foto: EL PUNT.

Una desena de veïns de Viladecavalls han fet possible el canvi d'imatge de la plaça Sant Jordi, en la qual la principal novetat és la instal·lació de diferents elements que fan possible practicar trial en bicicleta, anomenat també bike-trial. L'espai s'inaugura avui al matí amb la participació de l'escola de Trial de Sabadell, encapçalada pel seu professor Jordi Rubio, però els principals treballs de condicionament els van fer els mateixos veïns el passat 19 de març, treballant des de les vuit del matí fins a les deu de la nit sota la coordinació del regidor d'Obres i Serveis, Santi Griera. L'espai s'ha dividit en sis zones diferenciades per a la pràctica d'aquest esport, que compten amb elements per entrenar l'equilibri o la superació d'obstacles com ara troncs, rocs, formigó o bordons, a més de zones per fer salts.

A banda de la col·laboració veïnal per remodelar l'espai, també s'ha fet servir material reciclat i cedit, amb un cost mínim de 400 euros que ha assumit la pròpia regidoria.

La plaça està ubicada entre els carrers Montsec i Montseny i té una extensió de 1.000 m². També s'hi han posat quatre bancs nous, tres gronxadors a la zona infantil i està previst que en les properes setmanes s'hi pugui instal·lar una font i noves taules sota la pineda.

LA DATA

19-3-2011
Dia en què
una desena de veïns van estar treballant per instal·lar els elements per poder practicar el ‘bike-trial'.
Darrera actualització ( Dissabte, 26 de març del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter