Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Urbanisme
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
la seu d'urgell

Aproven el pla de millora del centre històric

Ara l'Ajuntament podrà demanar la seva inclusió dins dels ajuts de la Llei de Barris de la Generalitat

Una imatge nocturna del centre de la Seu d'Urgell. Foto: D.M.

La junta de govern local de La Seu d'Urgell va aprovar aquest dilluns inicialment, i per unanimitat, el pla de millora del centre històric. Ara s'obre un període d'exposició pública que anirà fins a finals del mes de juliol durant el qual es podran presentar al·legacions. Al mateix temps, es va aprovar també, per unanimitat, un conveni amb l'empresa propietària de la parcel·la coneguda com Cal Rovelló, on s'hi marquen les condicions de construcció adaptades a les previsions del pla de millora en el conjunt del carrer Major. El primer tinent d'alcalde i regidor d'Urbanisme, Jesús Fierro, va destacar l'acord signat amb ImoSeu Gestió 1 per a la construcció de Cal Rovelló en un termini de tres anys.

L'element discordant per a la construcció de Cal Rovelló era l'alçada reguladora, i ara amb la signatura d'aquest conveni s'arriba a un acord que permetrà una correcta integració en l'entorn. El conveni recull l'obligatorietat per part de la propietat de finalitzar l'edifici en un període màxim de tres anys.

L'aprovació definitiva d'aquest pla de millora del centre històric es preveu pel primer semestre de l'any vinent. Amb aquesta aprovació, l'Ajuntament de la Seu podrà presentar-se a les convocatòries tant del Pla de Barris com d'Àrees de Rehabilitació Integral.

Darrera actualització ( Dimecres, 18 de maig del 2011 17:24 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter