La comissió d'Urbanisme de Girona va informar ahir positivament sobre l'avanç de pla de l'àmbit on es construirà la nova Clínica Girona. Serà en terrenys entre Girona i Fornells, darrere el Fornells Park i fins a la zona de l'Avellaneda. A més, incorporarà sectors residencials, on es podran fer uns 120 habitatges. Urbanísticament, molts d'aquests terrenys són rústics sobretot a la banda de Fornells, i amb la tramitació s'hauran d'adequar als nous usos. Segons va explicar ahir el director general d'Urbanisme Agustí Serra, “el pla director ja inclou en aquesta zona una actuació territorial estratègica”. Amb l'aprovació, ara ja es podrà definir amb més detall la futura ordenació de l'espai, que tindrà carrers interns i rotondes amb la carretera de Barcelona i la C-65.
Altres acords
De Girona, es va fer un tràmit més per l'ascensor del barri vell. Pel qua fa a d'altres municipis, a Ripoll es va aprovar el pla perquè un nou edifici no afecti visualment la façana històrica de Ca l'Agustí. A Anglès es va denegar el permís per fer una residència per a la tercera edat a can Faüch, perquè es volia fer aprofitant una estructura que no compleix la legislació urbanística.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.