L'alcalde de Llagostera, Fermí Santamaria, ha començat a fer una ronda de trobades amb les entitats bancàries que operen en el municipi. La voluntat és arribar a acords per tal que les entitats posin els pisos que tenen a Llagostera en la borsa local d'habitatge social. Un altre propòsit d'aquests contactes és saber de quants habitatges disposen. L'oficina d'habitatge de Llagostera es va obrir fa tretze mesos.
Urbanisme
llagostera
L'alcalde i els bancs reunits per col·locar els pisos buits
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 28-11-2011 Pàgina 6
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.