El ple de Sant Joan de les Abadesses va acordar ahir allargar sis anys la concessió a l'empresa encarregada de la colònia Espona, on s'han de construir pisos per a la gent gran. L'aprovació es va fer amb els vots favorables del PSC, al govern, i amb l'abstenció de CiU i el vot negatiu d'ERC, aquests dos últims grups a l'oposició. Mentre que l'alcalde, Ramon Roqué, defensava aquesta ampliació per les necessitats justificades de la concessionària de recuperar la inversió, Raimon Traver (CiU) manifestava dubtes que això fos realment necessari i Sergi Albrich (ERC) apuntava que s'hipotecava els ajuntaments d'aquí a uns anys per poder ampliar en 1,5 milions el benefici de la concessionària. El ple va modificar també les bases per agilitzar l'adjudicació dels lloguers dels pisos. A més, va suspendre temporalment l'aprovació provisional del pla de millora urbana de l'antiga colònia Llaudet per guanyar temps a l'hora de resoldre les al·legacions i informes de les administracions i poder sotmetre'l a aprovació de la propera comissió d'Urbanisme. El ple va aprovar una taxa per a consums d'aigua superiors als 1.500 metres cúbics, la modificació dels estatuts de la llar d'infants El Molí Petit per introduir l'oposició a l'òrgan gestor d'aquest servei i, entre altres coses, els estatuts de l'Associació de Municipis per la Independència, de la qual es forma part.
Urbanisme
sant joan de les abadesses
Més concessió per a la colònia Espona
Notícies de ...
j.c.
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 28-01-2012 Pàgina 8
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.