Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Urbanisme
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
urbanisme

Ribes de Freser fa nova l'entrada sud

A part de reurbanitzar-la, l'Ajuntament fa dos nous aparcaments

Una vista dels terrenys on s'està construint una de les dues noves zones d'aparcament. Foto: J.C.

A l'accés sud de Ribes de Freser, hi ha l'estació del tren cremallera de Núria Ribes Enllaç –enllaça amb la de Renfe– i l'Ajuntament ha estirat una subvenció de Ferrocarrils de la Generalitat per reurbanitzar bona part d'aquest accés, que en part també és l'accés a l'estació Ribes Vila.

Els treballs, valorats en 600.000 euros, preveuen la construcció de dues zones d'aparcament al sector de Can Gussi per a un total de 200 places.

En un dels casos, s'ha encarregat de signar convenis amb els propietaris dels terrenys afectats i, en un cas, una permuta de cessió a 21 anys dels terrenys per a un dels aparcaments.

En el marc d'aquesta operació s'està enderrocant un edifici. A part, es faran noves les voreres i accessos fins a Ribes enllaç, per tant, el carrer de la Pedrera i Can Gussi.

Darrera actualització ( Dimarts, 7 de febrer del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter