Dimarts, 22 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Urbanisme
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Barberà sorteja els 32 habitatges per ressituar els veïns dels pisos Capella

L'oficina municipal d'habitatge ha sortejat els 32 habitatges de nova construcció on es traslladaran els inquilins dels pisos Capella durant el primer semestre de l'any vinent. Els antics pisos, que van ser construïts en la dècada dels seixanta i amb deficiències estructurals, seran enderrocats i deixaran espai per construir una gran rotonda a la confluència de l'N-150, l'accés a Barberà des de l'AP-7 i el nou carrer Cerdanyola –una via que estan urbanitzant amb diners del FEIL i que facilitarà l'accés a Badia del Vallès.

Després del sorteig, cada família va rebre un plànol del seu futur habitatge, i ara disposen de 15 dies per decidir si l'accepten, si el canvien amb el d'una altra família o si volen aspirar a un pis de més metres quadrats. L'obra dels nous habitatges, que s'aixequen a l'altra banda de l'N-150, depèn de l'Impsòl de l'àrea metropolitana.

18 pisos més per sortejar

En els blocs hi haurà 18 habitatges més de protecció oficial que se sortejaran entre altres veïns del municipi un cop s'enllesteixin les adjudicacions als inquilins dels pisos Capella.

Darrera actualització ( Dimarts, 29 de setembre del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Barcelona

COMERCIAL

COMERCIAL/PROMOTOR

21/05/12 19:18 - BARCELONA

BARCELONA

IFD FORMACION

21/05/12 18:49 -

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Com s’han d'anomenar en català els missatges a la xarxa social Twitter?
Com s’han d'anomenar en català els missatges a la xarxa social Twitter?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter