Diumenge, 19 de maig del 2013

Tancar la finestra Tancar
Apunts
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font [D]
Enviar un comentari

Josep Casademont i Tubert

En ‘Pito Vinyaire' de Begur

El dia 14 passat ens va deixar el gran amic i company Josep Casademont i Tubert, pels de Begur en Pito Vinyaire. Aquest sobrenom li venia del fet que els seus pares fa molts anys havien vingut del poble de Masarac a plantar les vinyes als terrenys de Fornells de la família Forgas. Una persona senzilla, afable, amic dels amics i conegut per tothom. Seria difícil trobar una sola persona a tot el poble i contrades que no l'apreciés.Tenia un gran sentit de l'humor i, el més important, era un antic begurenc de soca-rel dels que desgraciadament en quedem pocs. De jove es va dedicar a buscar aigua com un saurí i a construir pous. A l'època de la florida de la construcció va regentar una pedrera i subministrava pedra a tots el constructors de la comarca. Li agradava molt la lectura i tenia una memòria prodigiosa. També fou amant de la música.

Pito, et trobarem a faltar i et recordarem sempre.

El nostre més sentit condol a la família.

Que descansi en pau.

Darrera actualització ( Dimecres, 20 de juny del 2012 02:00 )
Publicat a

DESA LA NOTÍCIA A:

Desar-la al meu compte Seguir la notícia
Des del registre pots veure i gestionar totes les notícies desades i de les que en fas seguiment.
Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter