Als 36 anys, l'actriu sud-africana viu un moment dolç de la seva carrera. Aviat la veurem a Blancanieves y la leyenda del cazador i a Prometheus, de Ridley Scott. De moment, torna al territori del cinema de baix pressupost i independent (el mateix que li va permetre guanyar l'Oscar amb Monstruo) en una pel·lícula dirigida per Jason Reitman (Up in the air) i escrita per Diablo Cody (guionista de Juno). Hi interpreta una escriptora de novel·les juvenils en crisi que torna al seu poble per intentar recuperar l'amor de la seva vida (Patrick Wilson). Comèdia amarga sobre la dificultat de madurar i d'acceptar que les coses no són sempre com un voldria.
L'any de Charlize Theron
| «Young adult» | |
EUA, 94' Gènere: Comèdia dramàtica. Direcció: Jason Reitman. Interprets: Charlize Theron, Patrick Wilson. Argument: Mavis Gary és una escriptora de novel·les juvenils que torna al seu poble per recuperar el xicot que tenia quan era adolescent. Com que està feliçment casat, estableix una relació amb un altre company d'institut. Valoració crítica:[ep][ep][ep][eb] | ![]() |
- Sortim 17-02-2012 Pàgina 20


































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.