El director de l'edició de Barcelona del diari El Punt, Ferran Espada, va pronunciar ahir al vespre la conferència inaugural dels cursos del Centre de Normalització Lingüística amb una àmplia anàlisi de l'estat dels mitjans de comunicació en català. Espada va defensar que els mitjans de comunicació en català són una eina important per normalitzar el país, però va alertar de la falta d'un espai comunicatiu que es correspongui amb l'àmbit territorial de parla catalana. Pel que fa la presència a internet, Ferran Espada va reconèixer que el futur és una incògnita, però que actualment el català és una de les llengües més ben situades.
Comunicació
Ferran Espada diu que els mitjans en català són una eina per normalitzar el país
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Penedès 18-11-2009 Pàgina 3

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.