Amb un reportatge de xicotet format sobre els Arquets del barranc de Torrent, el projecte de televisió per internet, «Bondiatorrent», ha desencriptat la seua pàgina que ha restat en obres durant els darrers dos mesos.
És així com aquest jove projecte torna a ocupar un espai ben definit a la xarxa, on sol rebre bona cosa de visites diàries que avalen el bon fer de l'equip de periodistes i dissenyadors gràfics que hi ha a la seua estructura.
D'aquesta manera, la televisió local per internet, s'avança a les noves tecnologies i fa que algunes empreses locals opten per utilitzar aquest mitjà que a poc apoc s'obre pas en la societat torrentina.
La nova televisió a la carta, ofereix més possibilitats d'interacció, major grau de comunicació i un nivell de qualitat d'imatge que supera amb escreix el que fins ara havia disposat aquesta localitat de l'Horta.
Però a més d'això, aquest renovat projecte, oferta canals diferents que anirà ampliant a base de tractes amb associacions, grups i entitats de tota mena de la ciutat, com és el cas del Canal Vedat TV, una proposta realitzada per l'Associació de Veïns del Vedat.
Des de la pàgina «Bondiatorrent» pot accedir-se a hores d'ara a tot l'univers d ela xarxa d'internet amb tan sols un «clic».

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.